
ORDAS
Met ORDAS, Organi Administration and Distribution System, haalt u een oplossing in huis die op het tempo van uw onderneming meegroeit. Met onze sectorgebonden kennis en onze ervaring in het analyseren en optimaliseren van alle bedrijfsprocessen helpen wij u in het opzetten van het automatiseringstraject op maat van uw onderneming.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Certifiëring
Volledige opvolging van de aantallen per certificaat. Permanent inzicht in totale voorraad of per soort. Bijhorende rapportering.

Houtbewerkingen
Eenvoudige aanduiding van bewerkingen (zagen, schaven, drenken, ...). In eigen beheer of via onderaanneming. Automatische berekening van gerelateerde tarieven.

Import
Volgen van het volledige traject voor levering: beheer van raamcontracten, opvolging varende voorraad, inlezen van paklijsten, reservering van pakken en registratie van logistieke kosten (zeevracht, invoerrechten, douane, ...)

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Beheer van pakken
Gedetailleerd opvolgen van de inhoud van het pak. Aantallen per lengte, breedte, dikte en koordmaat. Certifiëring (FSC / PEFC / ...), kwaliteit, oorsprong en zagerij. Opvolging van gesloten en open pakken.

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Betoncentrale
Module om de samenstelling van producten te beheren, de bestellingen van klanten te registreren, de kadans voor uitlevering te bepalen, de additieven toe te voegen, en het benodigde materiaal (vb pompen) aan te geven. Deze module is geïntegreerd met de planningstool

Weegbrug
Module om uw bestaande weegbrug te koppelen aan uw ERP systeem. Hiermee kunnen wegingen van inkomende en uitgaande vrachten automatisch geregistreerd worden. U kunt tarra gewichten van gekende vrachtwagens bewaren waardoor u aan 1 weging voldoende hebt (aanzienlijke tijdswinst voor personeel en chauffeurs).

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Toonbankverkoop
Module voor de registratie van verkopen aan particulieren en professionelen aan de toonbank of in uw doe-het-zelf. Mogelijkheid tot identificatie op basis van e-id. Barcodescanning. De module is geïntegreerd met uw betaalterminal. Real-time inzicht in beschikbare voorraden en klantspecifieke prijzen.

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Trading
Module voor een nauwgezette opvolging van goederen (van producent tot klant) met real-time inzicht in beschikbare voorraden, ongeacht de plaats waar de goederen zich bevinden. Met deze module registreert u nauwgezet de kosten per partij (aankoopprijs, zeevracht, invoerrechten, verzekering, opslag,…).

Werkplaatsopvolging
Toepassing voor het aansturen van medewerkers in uw atelier. Opdrachten voor vb snijden, plooien of lassen, kunnen gemakkelijk worden aangemaakt volgens de behoeften van uw klanten.

Lotbeheer
Module voor een volledige traceerbaarheid producten op lotniveau, vanaf hun herkomst tot afleveradres
(lotnummers/ serienummers / geïntegreerd met WMS / BOM / FIFO).

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

CRM
Het CRM-systeem van CAS is meer dan alleen een CRM, het is een innovatieve xRM-softwareoplossing die nét dat stapje verdergaat. Met CAS beheert u snel en efficiënt uw klanten, prospecten, leveranciers... op 1 centrale plek. Ongelimiteerd relatiebeheer dus! > Meer info

Mobile (service)
Via de Mobile App hebben uw techniekers een real-time inzicht in de uit te voeren opdrachten, en kunnen zij effectieve verbruiken en prestaties noteren. Prestatie- en levernota’s kunnen digitaal ondertekend worden door de klanten.

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Service & Assets
Module om de geïnstalleerde basis (assets) bij klanten of binnen de eigen organisatie op te volgen en technische interventies en periodiek onderhoud aan te sturen.

Installatie
Beschikt u over een eigen installatiedienst? Op een eenvoudige manier genereert u werkopdrachten voor uw medewerkers of onderaannemers voor uitvoering van uw opdrachten. Registreer de effectieve verbruiken en gepresteerde uren via de Mobile App. Deze module is geîntegreerd met de planningstool.

Customs
Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Klachtenbeheer
Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Grafische planningsmodule
Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Webshop
Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Web / Mobile
Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Warehouse Management
Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

Reporting
Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports…

Workflow
Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Connect
Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Digitaal Archief
Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules
van de toepassing.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Voorraadbeheer
Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Aankoop
Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Verkoop
Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).