Organi is een IT dienstverlener gespecialiseerd in software, hardware en diensten. bg

Organi is een IT dienstverlener gespecialiseerd in software, hardware en diensten.

Als IT-partner bieden we onze diverse nationale en internationale klanten de beste service op basis van sectoriële kennis en ervaring, moderne technologie en optimale bereikbaarheid.

Gespecialiseerd in 4 marktsegmenten

​Gerechtsdeurwaarders

​Gerechtsdeurwaarders

Totale automatisering voor gerechtsdeurwaarderskantoren op basis van een uitermate volledig pakket. Standaardoplossing met grote flexibiliteit om de toepassing aan te passen volgens persoonlijke wensen.

Meer over TAGOR
Boekhouding  & Accountantskantoren

Boekhouding & Accountantskantoren

Een top financieel pakket voor zowel Finance departments van middelgrote en grote ondernemingen alsook als compleet opvolgingssysteem voor Accountantskantoren.

Meer over ORAS
​Handel & Industrie

​Handel & Industrie

Totaaloplossing voor specifieke sectoren waaronder bouw, hout, betoncentrales, tegels en natuursteen, staal en metaal, drank en voeding, machinebouw, chemische en agrarische producten, recyclage en containers.

Meer over ORDAS
Logistieke Dienstverleners

Logistieke Dienstverleners

Krachtige logistieke software voor het operationeel en financieel beheer voor expediteurs, opslagbedrijven, container logistics, douanekantoren en industriële bedrijven met logistieke processen.

Meer over OLS

Enkele referenties

Coeck
Coeck

COECK bouwt aan een sterker bedrijf

Bekijk deze case
Power Tools Distribution
Power Tools Distribution

Power Tools Distribution groeit en automatiseert met OLS Customs

Bekijk deze case
Relex
Relex

Mobiele app automatiseert serviceproces bij Relex

Bekijk deze case
DeGraef-Linsen
DeGraef-Linsen

ORAS III als motor van het bedrijf.

Bekijk deze case
Audi
Audi

Audi vertrouwt op douane oplossing van Organi.

Bekijk deze case
Bekijk alle referenties
"De facturatie is transparant. Bij elke dienstverlening wordt een taakoverzicht afgetekend. Er is daar weinig discussie over."
"Vlotte contacten, goede gasten."
"Organi begreep ons bedrijf en wat er nodig was om ons succes te handhaven. Zij hadden een bewezen ervaring met soortgelijke projecten en een industrie-specifieke knowhow. En het systeem kon al onze bedrijfsprocessen ondersteunen."
"De omschakeling verliep uitstekend. We hadden geluk dat Organi de kennis en knowhow heeft om dergelijke snelle en naadloze opstelling te ondersteunen."
"Het klikt goed met de verschillende key-spelers. Ik heb begrip voor ze een zij voor mij. Het is en prettige samenwerking. We zitten op dezelfde golflengte."
"Ze brengen goede oplossingen. Het basispakket is bijzonder compleet waardoor slechts beperkt maatwerk nodig was. De toepassing is functioneel goed en technisch zeer stabiel."
"Organi voldeed aan de genoemde vereisten en bood de beste prijs-kwaliteitsgarantie. Er was ook direct een klik tussen Organi en het IT-team van Audi. Dit was voor ons een minstens zo belangrijke argumentatie om met Organi in zee te gaan omdat IT-security een zeer belangrijk aspect is voor Audi."
"De prijs-kwaliteitsverhouding was natuurlijk een doorslaggevende factor in onze beslissing. Maar ook het feit dat Organi ons verzekerde dat het alles kon ontwikkelen wat we nodig hadden, zelfs als het op dat moment nog niet bestond. Andere leveranciers waren minder flexibel om te beantwoorden aan onze behoeften."
"Ze brengen betrouwbare oplossingen. Ze zijn vertrouwd met de sector ze begrijpen ons vakgebied goed. Dit is zeer belangrijk."
"De Customer Care afdeling is zeer goed op de hoogte van het project. We hebben duidelijk niet te maken met een gewoon call center. De Customer Care afdeling van Organi is bemand met medewerkers die kennis van zaken hebben. Onze vragen zijn daarmee doorgaans direct opgelost. Top service!"
"Ze kennen hun materie en zijn zeer klantvriendelijk."
"De Customer Care afdeling bestaat uit een gespecialiseerd team met sectorgebonden kennis en jarenlange ervaring. Dat merk je duidelijk in hun ‘after service’
"
"De installatie is vlot opgeleverd en geïnstalleerd zonder dat ik daar zelf veel voor moest doen."
"Op vragen volgt altijd een snelle reactie. We hebben het voordeel dat we elkaar reeds lang kennen. Ze kunnen de vraag snel plaatsen. Ook de directie is rechtstreeks bereikbaar."
"Organi denkt mee om onze bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere service aan onze eigen klanten."
"Er wordt een degelijke voorbereiding gedaan. Er werd een duidelijk projectontwerp gemaakt op basis van gesprekken. Er is goed nagetrokken wat we allemaal nodig hadden."
"Onze contactpersonen zijn vrij goed bereikbaar. Ze houden goed contact en nemen zelf initiatief om op te bellen.

"
1977Organi Opgericht
75+Organi Collega 's
200+Klanten
6000+Gebruikers

Strategische partnerships