De “Online Presence” module maakt deel uit van het softwarepakket ORDAS en
is gebaseerd op deze belangrijke bouwstenen:
Als onderneming is het hebben van je eigen website al langer een must. Maar volstaat dit wel? In het digitale tijdperk wordt de online wereld namelijk steeds meer de voordeur van de fysieke wereld, want uw prospecten en klanten brengen meer en meer tijd door op het internet.
Net daarom is het belangrijk om meer dan ooit online zichtbaar te zijn als je mee wil blijven draaien en niet achterop wil raken bij de concurrentie.
Stel uw webcatalogi samen en maak productgroepen aan.
Ook de lay-out en banners past u zelf online aan, zodat uw webshop volledig is afgestemd op de look and feel van úw bedrijf.
Wijzigt er een prijs of iets anders in uw ERP-syteem? Deze aanpassing wordt dan ook automatisch doorgevoerd in uw webshop.
De webshop is geschikt voor zowel B2B als B2C!
Enkele handige opties voor uw klant: hij kan tussen zijn favoriete items of vorige bestellingen zoeken, bij een zoekopdracht kan hij verschillende filters instellen, op het einde van het proces heeft hij heeft de mogelijkheid om online te betalen voor zijn aankoop.
In dit portaal beschikt uw klant over zijn persoonlijke bedrijfsaccount.
In deze account heeft uw klant toegang tot verschillende documenten zoals facturen, contracten, leveringen… Hij krijgt daar eveneens een overzicht van zijn bestelhistoriek, openstaande posten enzovoort.
Deze e-portal zorgt ervoor dat uw klanten te allen tijde, 24/24 en 7/7, alle gewenste documenten kunnen raadplegen zonder dat uw medewerkers hierbij telefonisch of via e-mail betrokken worden.
Wist u dat… u gemakkelijk zélf hier kan instellen wat uw klanten in dit portaal wél of niet te zien krijgen?
Laat uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op met u
"*" geeft vereiste velden aan