Online presence

Geef uw online visibiliteit een boost!

Wat?

De “Online Presence” module maakt deel uit van het softwarepakket ORDAS en
is gebaseerd op deze belangrijke bouwstenen:

  • Webshop: e-commerce tool. U beheert alle gegevens voor deze online
    winkel zelf via uw eigen ERP-systeem. Dit zorgt er ook voor dat uw klant in de webshop o.a. up-to-date prijzen en realtime voorraden te zien krijgt.
  • Klantenportaal: online portaal waarin uw klant een overzicht terugvindt van al zijn financiële en operationele documenten gebonden aan uw bedrijf. Dit zijn facturen, creditnota’s, bestellingen, offertes, weegbonnen…

Waarom?

Als onderneming is het hebben van je eigen website al langer een must. Maar volstaat dit wel? In het digitale tijdperk wordt de online wereld namelijk steeds meer de voordeur van de fysieke wereld, want uw prospecten en klanten brengen meer en meer tijd door op het internet.

Net daarom is het belangrijk om meer dan ooit online zichtbaar te zijn als je mee wil blijven draaien en niet achterop wil raken bij de concurrentie.

Online aanwezig zijn, zorgt voor meer interactie met uw klanten en prospecten.
Het e-portal biedt uw klanten de nodige transparantie in documenten.
Een webshop is 24/7 open, m.a.w. een mooie uitbreiding van uw dienstverlening.
Zowel het portaal als de webshop zijn beschikbaar op smartphone, tablet, laptop en computer.
Previous slide
Next slide

Webshop

Stel uw webcatalogi samen en maak productgroepen aan.

Ook de lay-out en banners past u zelf online aan, zodat uw webshop volledig is afgestemd op de look and feel van úw bedrijf.

Wijzigt er een prijs of iets anders in uw ERP-syteem? Deze aanpassing wordt dan ook automatisch doorgevoerd in uw webshop.

De webshop is geschikt voor zowel B2B als B2C!

Enkele handige opties voor uw klant: hij kan tussen zijn favoriete items of vorige bestellingen zoeken, bij een zoekopdracht kan hij verschillende filters instellen, op het einde van het proces heeft hij heeft de mogelijkheid om online te betalen voor zijn aankoop.

Waarom een webshop de groei van uw bedrijf zal stimuleren?
wat zeggen gebruikers

Tevreden klant

Klantenportaal

In dit portaal beschikt uw klant over zijn persoonlijke bedrijfsaccount.

In deze account heeft uw klant toegang tot verschillende documenten zoals facturen, contracten, leveringen… Hij krijgt daar eveneens een overzicht van zijn bestelhistoriek, openstaande posten enzovoort.

Deze e-portal zorgt ervoor dat uw klanten te allen tijde, 24/24 en 7/7, alle gewenste documenten kunnen raadplegen zonder dat uw medewerkers hierbij telefonisch of via e-mail betrokken worden.

Wist u dat… u gemakkelijk zélf hier kan instellen wat uw klanten in dit portaal wél of niet te zien krijgen? 

Johan Haghebaert
Johan Haghebaert Sales Manager ERP
Johan werkt bij Organi sinds 1989. Door zijn jarenlange ervaring is hij een van de steunpilaren binnen het bedrijf geworden, bijgevolg kent hij Organi en onze software dan ook als zijn broekzak. Johan zijn dagen zijn drukbezet o.a. met het geven van demo’s bij prospecten en het onderhouden van klantencontacten.

Vragen of interesse?

Laat uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op met u

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.