
TAGOR
TAGOR, Totale Automatisering voor Gerechtsdeurwaarderskantoren van Organi, is een uitermate volledig softwarepakket voor Gerechtsdeurwaarders. Een standaardoplossing met grote flexibiliteit om de toepassing aan te passen volgens persoonlijke wensen.

Dossierbeheer
Uitermate volledig dossierbeheer met tal van automatismen én behandeling in collectie zowel voor burgerlijke als parketdossiers.

Boekhouding & Finance
Integratie met het financiële pakket voor een volledige boekhoudkundige opvolging voor vennootschappen en confraters & te koppelen met externe pakketten.

Digitaal Archief
Alle correspondentie online beschikbaar in uw digitaal dossier doorheen alle modules van de toepassing.

Connect
Diverse integraties met derden software voor grotere efficiëntie.

Reporting
Grote waaier aan standaardrapporten in Excel en Crystal Reports.

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers, klanten, verweerders en andere betrokken partijen.

Unified Communications
Communicatie dispatching. Module voor de automatische afhandeling van elke vorm van communicatie (mail, sms, fax, papier, telefoon).

Web / Mobile
Interactieve web en mobiele toepassing voor klanten en verweerders. Inzage in dossiers via eender welk device, vanop eender welke werkplek

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Workflow
Module voor de definitie, uitvoering en planning van taken. Met deze module kan de systeembeheerder verschillende stappenplannen vastleggen die door het systeem op een gepland tijdstip automatisch uitgevoerd kunnen worden als één ketting.